Wymiana / Reklamacja

Uwaga:

Zwroty towarów zakupionch w sklepie internetowym fokus.pl należy wysyłać na adres Fokus.pl Sp. z o.o. , ul.Obywatelska 102/104 , 94-104 Łódź.

Zamówienie złożone przez sklep internetowy, telefonicznie, lub mailowo z odbiorem osobistym w punkcie innym niż siedziba firmy w Łodzi, gdzie zakup oraz drukowanie paragonu odbywa się w sklepie stacjonarnym, od chwili odebrania zamówienia przez konsumenta , podlega takim samym procedurom odstąpienia od umowy, zwrotu, czy wymiany, jak zamówienia realizowane na odległość, lecz wszelkich czynności związanych z tymi procedurami należy dokonywać za pośrednictwem sklepu stacjonarnego, w którym zamówienie zostało zrealizowane. 

Uprzejmie prosimy o nieprzysyłanie do siedziby firmy w Łodzi, zwrotów towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych. 

 

Wymiana towaru:

 

Formularz wymiany.pdf

 

Aby wymienić towar, należy dokonać zwrotu i równocześnie złożyć nowe zamówienie oraz je opłacić, lub wybrać formę płatności za pobraniem, Przyśpieszy to wymianę i zagwarantuje rezerwację towaru tak by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas twoja paczka.  Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia zadzwoń do nas, pomożemy Tel. 533-335-861. Wysyłka GRATIS od kwoty 100zł.. Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy pobrać i wypełnić powyższy formularz, następnie załączyć go do przesyłki i wysłać.

 Adres pod który należy odesłać towar: 

Fokus.pl Sp. z o.o.
ul. Obywatelska 102/104
94-104 Łódź 

Towar należy odpowiednio zapakować, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku wymiany koszty przesyłki zwrotnej zawsze pokrywa kupujący.                                                                                                                         

Jeśli będą jakiekolwiek wątpliwości, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. Aby uzyskać informacje na temat wymiany prosimy o kontakt pod nr tel. 721 144 444.

 

Reklamacja

 

Formularz reklamacji.pdf

 

Mają Państwo prawo do reklamowania towaru posiadającego wadę lub niezgodnego z zamówieniem.

Adres pod który należy odesłać towar: 
Fokus.pl Sp. z o.o.
ul. Obywatelska 102/104
94-104 Łódź 

Towar należy odpowiednio zapakować, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. Zarówno koszt opakowania jak i koszt przesyłki ponosi klient. Uprzejmie prosimy o niewysyłanie paczek za pobraniem. Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku. 

Jeśli będą jakiekolwiek wątpliwości, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt pod nr tel. 721 144 444.

Zaufane Opinie IdoSell
4.66 / 5.00 169 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-22
Sukienka piękna! Dostawa szybka.
2020-06-29
Jestem kolejny raz mile zaskoczona jakością usług , szybką przesyłką.
-10% tylko dla zalogowanych klientów detalicznych
-10% tylko dla zalogowanych klientów detalicznych
Logowanie Rejestracja
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixel