Jak złożyć zamówienie detaliczne
Składanie zamówienia detalicznego
- Produkt - wchodzimy na stronę wybranego produktu
- Rozmiar -
klikamy na "-" w kolumnie "Ilość" przy rozmiarach, których nie kupujemy
i naciskamy prostokąt DODAJ DO KOSZYKA (chodzi o to, żeby jedynka była
tylko przy kupowanym rozmiarze)
- Więcej produktów? - powtórz kroki 1 i 2, jeśli kupujesz jeden produkt - przechodzimy dalej
- Kontrola - po dodaniu każdego produktu można sprawdzić, czy w koszyku znalazły się odpowiednie rozmiary; aby to zrobić należy kliknąć na "Rozwiń koszyk" lub wartość zamówienia - obok symbolu koszyka w prawym górnym rogu ekranu
- Korekta - jeśli zachodzi potrzeba można dowolne produkty usuwać z koszyka; aby to zrobić należy w koszyku zaznaczyć dany produkt i nacisnąć prostokąt "Usuń z koszyka"
- Zamawiam - naciskamy na stronie koszyka prostokąt "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE" jeśli wszystkie wybrane produkty znajdą się w koszyku
- Zamów bez rejestracji - jeśli nie jesteś naszym klientem, kliknij "ZAMÓW BEZ REJESTRACJI"
- Dane do wysyłki - wypełnij wszystkie pola oznaczone gwiazdką, zaakceptuj regulamin i PRZEJDŹ DALEJ
- Płatność - domyślnie wybierana jest płatność przelewem przed wysyłką. Jeśli preferujemy płatność przy odbiorze należy zaznaczyć pole przy wybranej firmie przewozowej, gdzie jest także podany koszt przesyłki. Po wyborze naciskamy prostokąt "PRZEJDŹ DALEJ"
- Uwagi - na tym etapie mamy możliwość dodania faktury do zamówienia. Sprawdzamy także, czy wszystkie inne szczegóły zgadzają się z naszymi intencjami. Mamy też możliwość wpisania uwag zarówno do osoby realizującej zamówienie, jak i kuriera. Jeśli wszystko się zgadza naciskamy prostokąt "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE". Koniec :)
- Dokonaj płatności - jeśli została wybrana płatność przelewem - wykonaj przelew
- Status -
po złożeniu każdego zamówienia zostaje wyświetlone jego podsumowanie.
Jest to strona, do której zawsze mamy dostęp po naciśnięciu napisu
"Twoje konto" znajdującym się na górze strony (napis "Twoje konto" widoczny jest po zalogowaniu się). Strona podsumowania
zawsze pokazuje aktualny status zamówienia: Przyjęte/Oczekuje na
wpłatę/Realizowane/Gotowe do wysyłki/Wysłane.
Chcę się zarejestrować przed zamówieniem
W takiej sytuacji kliknij tutaj i wpisz wymagane informacje. Dzięki temu przy kolejnych zamówieniach wystarczy się zalogować - nie ma potrzeby każdorazowego podawania danych do wysyłki.