Wymiana / Reklamacja

Uwaga:

Zwroty towarów zakupionch w sklepie internetowym fokus.pl należy wysyłać na adres Fokus.pl Sp. z o.o. , ul.Obywatelska 102/104 , 94-104 Łódź.

Zamówienie złożone przez sklep internetowy, telefonicznie, lub mailowo z odbiorem osobistym w punkcie innym niż siedziba firmy w Łodzi, gdzie zakup oraz drukowanie paragonu odbywa się w sklepie stacjonarnym, od chwili odebrania zamówienia przez konsumenta , podlega takim samym procedurom odstąpienia od umowy, zwrotu, czy wymiany, jak zamówienia realizowane na odległość, lecz wszelkich czynności związanych z tymi procedurami należy dokonywać za pośrednictwem sklepu stacjonarnego, w którym zamówienie zostało zrealizowane. 

Uprzejmie prosimy o nieprzysyłanie do siedziby firmy w Łodzi, zwrotów towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych. 

 

Wymiana towaru:

 

Formularz wymiany.pdf

 

Aby wymienić towar, należy dokonać zwrotu i równocześnie złożyć nowe zamówienie oraz je opłacić, lub wybrać formę płatności za pobraniem, Przyśpieszy to wymianę i zagwarantuje rezerwację towaru tak by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas twoja paczka.  Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia zadzwoń do nas, pomożemy Tel. 533-335-861. Wysyłka GRATIS od kwoty 100zł.. Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy pobrać i wypełnić powyższy formularz, następnie załączyć go do przesyłki i wysłać.

 Adres pod który należy odesłać towar: 

Fokus.pl Sp. z o.o.
ul. Obywatelska 102/104
94-104 Łódź 

Towar należy odpowiednio zapakować, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku wymiany koszty przesyłki zwrotnej zawsze pokrywa kupujący.                                                                                                                         

Jeśli będą jakiekolwiek wątpliwości, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. Aby uzyskać informacje na temat wymiany prosimy o kontakt pod nr tel. 721 144 444.

 

Reklamacja

 

Formularz reklamacji.pdf

 

Mają Państwo prawo do reklamowania towaru posiadającego wadę lub niezgodnego z zamówieniem.

Adres pod który należy odesłać towar: 
Fokus.pl Sp. z o.o.
ul. Obywatelska 102/104
94-104 Łódź 

Towar należy odpowiednio zapakować, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. Zarówno koszt opakowania jak i koszt przesyłki ponosi klient. Uprzejmie prosimy o niewysyłanie paczek za pobraniem. Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku. 

Jeśli będą jakiekolwiek wątpliwości, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt pod nr tel. 721 144 444.

IdoSell Trusted Reviews
4.66 / 5.00 170 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2020-06-19
Super
2020-06-22
Sukienka piękna! Dostawa szybka.
-10% tylko dla zalogowanych klientów detalicznych
-10% tylko dla zalogowanych klientów detalicznych
Logowanie Rejestracja
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixelpixelpixelpixelpixel