Wymiana / Reklamacja
Uwaga:
Zwroty towarów zakupionch w sklepie internetowym fokus.pl należy wysyłać na adres F.H. Fokus Tomasz Ostrowski, ul.Obywatelska 102/104 , 94-104 Łódź.
Zamówienie złożone przez sklep internetowy, telefonicznie, lub mailowo z odbiorem osobistym w punkcie innym niż siedziba firmy w Łodzi, gdzie zakup oraz drukowanie paragonu odbywa się w sklepie stacjonarnym, od chwili odebrania zamówienia przez konsumenta , podlega takim samym procedurom odstąpienia od umowy, zwrotu, czy wymiany, jak zamówienia realizowane na odległość, lecz wszelkich czynności związanych z tymi procedurami należy dokonywać za pośrednictwem sklepu stacjonarnego, w którym zamówienie zostało zrealizowane.
Uprzejmie prosimy o nieprzysyłanie do siedziby firmy w Łodzi, zwrotów towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych.
Wymiana towaru:
Aby wymienić towar, należy dokonać zwrotu i równocześnie złożyć nowe zamówienie oraz je opłacić, lub wybrać formę płatności za pobraniem, Przyśpieszy to wymianę i zagwarantuje rezerwację towaru tak by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas twoja paczka. Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia zadzwoń do nas, pomożemy Tel. 533-335-861. Wysyłka GRATIS od kwoty 249zł.. Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy wypełnić formularz wymiany, który otrzymaliście Państwo wraz z zamówionym towarem, następnie załączyć go do przesyłki i wysłać.
Adres pod który należy odesłać towar:
F.H. Fokus Tomasz Ostrowski
ul. Obywatelska 102/104
94-104 Łódź
W przypadku wymiany koszty przesyłki zwrotnej zawsze pokrywa kupujący.
Jeśli będą jakiekolwiek wątpliwości, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. Aby uzyskać informacje na temat wymiany prosimy o kontakt pod nr tel. 721 144 444.
Reklamacja
Mają Państwo prawo do reklamowania towaru posiadającego wadę lub niezgodnego z zamówieniem.
Adres pod który należy odesłać towar:
F.H. Fokus Tomasz Ostrowski
ul. Obywatelska 102/104
94-104 Łódź
Zarówno koszt opakowania jak i koszt przesyłki ponosi klient. Uprzejmie prosimy o niewysyłanie paczek za pobraniem. Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
Jeśli będą jakiekolwiek wątpliwości, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt pod nr tel. 721 144 444.