Jak złożyć zamówienie hurtowe
Ceny wyświetlane klientom nie zalogowanym dotyczą zakupów detalicznych. Aby strona fokus.pl pokazała ceny hurtowe należy się zarejestrować. Jak to zrobić?
1. Naciśnij link rejestracja, wybierz rodzaj faktur VAT w zależności od kraju zarejestrowania swojej firmy i
wpisz wymagane informacje wg poniższych wskazówek:
- osoby prowadzące działalność prosimy o wpisywanie podczas rejestracji imienia i nazwiska wraz z nazwą firmy
- tak jak widnieje to w dokumentach rejestrowych,
- zgłoszenia zawierające nieistniejące dane będą rozpatrywane negatywnie,
- jeśli nie będziemy mogli potwierdzić zgłoszenia pod numerem telefonu podanym podczas rejestracji - zgłoszenie
nie otrzyma statusu hurtowego.
2. Jeśli życzysz sobie wysyłania zamówień na inny adres niż adres firmy - wpisz go w pola pod napisem ADRES
DOSTAWY
3. Zaznacz pole "Akceptuję warunki regulaminu" i naciśnij "Zarejestruj konto" Po pozytywnym rozpatrzeniu
zgłoszenia (zwykle trwa to od kilku minut do kilku godzin) otrzymasz od nas e-mail informujący o dodaniu
do Twojego konta możliwości zakupów po cenach hurtowych. Po wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu na stronie
Fokus.pl pokażą się ceny hurtowe, co już umożliwia składanie zamówień.
Wyślij do nas wiadomość z prośbą o podanie loginu i hasła.
Po odpowiedniej weryfikacji udostępnimy Ci login i hasło,
które umożliwią składanie zamówień przez internet.
Zaloguj się i złóż zamówienie w tradycyjny sposób.
Automatycznie zyskasz prawa hurtownika.
Jeśli zapomniałeś hasła to skorzystaj z
opcji przypomnienia.
należy się zalogować, aby strona pokazała ceny hurtowe
wybieramy produkty, które zamierzamy nabyć
jeśli zachodzi potrzeba można dowolne produkty usuwać z koszyka; aby to zrobić należy przy wybranym produkcie w koszyku kliknąć czerwony krzyżyk
naciskamy na stronie koszyka przycisk "PRZEJDŹ DALEJ"
Domyślnie wybrana jest płatność przy odbiorze. Można ją zmienić na przedpłatę, wybierając opcję “płatność przed wysyłką”. W przypadku zgody na wystawienie faktury terminowej wybieramy "Zapłacę później".
Sprawdzamy, czy wszystkie szczegóły zamówienia zgadzają się z naszymi intencjami. Mamy też możliwość wpisania uwag do nas, jak i kuriera.
Po złożeniu każdego zamówienia zostaje wyświetlone podsumowanie. Jest to strona Status zamówienia znajdująca się w stopce. Strona ta zawsze pokazuje aktualny status zamówienia: przyjęte, oczekuje na wpłatę, realizowane, gotowe do wysyłki, wysłane.
jeśli po złożeniu zamówienia jest potrzeba dodania do niego nowych produktów należy złożyć dodatkowe zamówienie - nie ma potrzeby anulowania złożonego już zamówienia.